add wishlist add wishlist show wishlist add compare add compare show compare preloader
Често срещани проблеми при работа с WiFi Repeater (усилвател за wifi)

Често срещани проблеми при работа с WiFi Repeater (усилвател за wifi)

Q1. Не можете да се свържете с интернет след завършване на настройката?
А1. Моля, проверете дали въвеждате същата парола като вашия рутер и проверете дали има специални символи в него, като *&^%$#@!. Ако да, моля, променете паролата на вашия рутер. Повторителят не може да идентифицира специални знаци.

Q2. Как да нулирате повторителя?
А2. Моля, натиснете дълго бутона за нулиране за 10 секунди при захранване. (НЕ бутон WPS, бутонът за нулиране е отстрани)

Q3: Какво трябва да направя, ако нямам достъп до уеб страницата за управление на Repeater?
A1: Уверете се, че компютърът ви е свързан към разширената мрежа.
A2: Уверете се, че компютърът ви е настроен да получава автоматично IP адрес.
А3; Ако повторителят е свързан към рутера, трябва да отидете в списъка на клиентите на DHDCP на вашия рутер, за да получите текущия IP адрес на повторителя.
А4; Нулирайте повторителя.

В4: Защо скоростта на безжичното предаване намалява, когато безжичната сигнализация! е по -силен след повторение от повторителя?
Повторителят трябва да обработва еднопосочна комуникация между вашия root Wireless
A1: В съответствие с протокола за безжично предаване, всички устройства на повторителя са настроени да работят в полудуплекс, вместо в режим на пълен дуплекс. С други думи, маршрутизаторът (или AP) и терминалните клиенти; така че времето за предаване ще се увеличи двойно, а скоростта ще намалее. Препоръчва ви да се свържете с удължителя, когато връзката на домашната ви мрежа е лоша, или когато искате по-голямо безжично покритие, за да премахнете „мъртвите зони“

В5: Защо устройствата, свързани към повторителя, не могат да получат IP адрес от повторителя и нямат достъп до интернет?
А1; Може би сте активирали безжична връзка за MAC филтър, безжичен контрол на достъпа или списък за контрол на достъпа (ACL) на вашия рутер. За да разрешите този проблем, моля, влезте във вашия рутер и деактивирайте филтъра за MAC, безжичния контрол на достъпа или ACL.
А2; Може би повторителят не е свързан успешно с вашия рутер, моля, нулирайте повторителя и повторната конфигурация.
A3; Може би IP адресът на рутера е зает или безжичното устройство, свързано от рутера, е достигнало границата. моля, рестартирайте вашия рутер, след това нулирайте повторителя и повторното конфигуриране.
Светъл
Тъмен