Често задавани въпроси
Информация за доставка
Какви методи за доставка са налични?
Atron.bg работи с куриерски фирми Спиди и Еконт.Доставката може да бъде до адрес или офис на куриерската фирма според желанието на клиента.
Колко време отнема доставката?
Поръчки пуснати и потвърдени след обаждане от наш служител преди 12:00 часа се изпращат на същия ден и се доставят на следващ ден, освен ако населеното място не се обслужва по график.В този случай пратката ще бъде доставена в първия ден за доставка на населеното място според графика на куриерската фирма.
Как да проследя моята пратка?
Проследи пратка изпратена със Спиди - https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
Проследи пратка изпратена с Еконт - https://www.econt.com/services/track-shipment
Имам ли нужда от акаунт, за да направя поръчка?
Не е нужно да имате акаунт, за да направите поръчка.Създаването на акаунт в Atron.bg Ви дава допълнителни предимства като:
- Ускорен път през кошницата
- Проследяване на поръчките бързо и лесно
- История на всичките Ви покупки
Как мога да се свържа, ако имам въпроси?
Ако имате въпроси не се колебайте да се свържете с нас:
Телефон: +359 877 27 27 63
Имейл: office@atron.bg
Facebook: https://www.facebook.com/atronbg
Instagram: instagram.com/atron.bg
Viber: +359 877 27 27 63
Колко време отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен артикули?
Непосредствено след като върнатата пратка постъпи при нас и бъде проверена, в рамките на 14 дни сумата се възстановява по банков път. Вследствие на което сумата ще ти бъде възстановена по посочена банкова сметка.